Blogger Templates
I'M NEW TO BLOGGING... SO, DO FOLLOW AND TEACH ME OKE.... JANGAN JUST VIEW AJE... FOLLOW LA.... HEHEHE... :D

Monday 5 March 2012

Luahan Hatiku... :')

Assalamualaikum...

Kalau nak diikutkan, byk benda aku nak ceta... tapi... ada satu ja yg aku nak fokus iaitu luahan hati aku... aku tak tawu nak mencoret benda ni kat man... kalau kat fb mana boleh... public sangat.. huhu...

Hari tu aku nampak dia, dan aku yakin orang tu adalah dia. Tapi, dia lain sangat. Aku pelik, kenapa dia lain? Masa aku nampak dia, perasaan aku bercampur baur. Aku rasa sedih sebab dia bukan milik aku lagi.Aku happy sebab dah lama tak nampak dia aku jadi rindu kat dia....tapi sakit hati pun ada sebab dia dah tinggalkan aku. Tapi jujur aku cakap, aku ternangis lepas nampak dia. Aku rindu nak text dia, nak dengar suara dia. Sampai sekarang aku masih ingat nombor telefon dia,tapi aku x berani nak text atau call sebab aku dah janji dengan dia aku xkan text dia. Aku sedar, cmana pun aku rindu kat dia, dia sekarang bukan dia yang aku kenal dulu... dulu masa kami masih kawan... dia baik sangat kat aku... dia macam abang aku... maklumlah... aku xda abang yang umur 20 lbih... aku sayang sangat kat dia... tapi, keadaan berubah lepas dia ada awek.. aku dapat taw lepas aku nampak dia upload gambar kat fb... yang lebih menyakitkan hati aku... awek tuh kawan aku sendiri... kawan 1 negeri, satu bangsa lg tuh... huhuhu... hancur hati aku... tapi apa nak buat... aku xda jodoh dgn dia... cmana pun aku syg kat dia... xkan merubah apa2... aku nangis hari tu kjap sbb aku nampak dia bukan tpt lain... kat masjid... aku tgk dia... aku perasan dia pun tgk aku... kalau ikutkan aku nak pegi ekori dia... nak tawu apa dia buat... tapi aku ego... aku sembunyi... hati aku sakit,.. aku taknak tengok muka dia... padahal... rindu gila aku nak tgk muka dia... mana la taw hari tu adalah hari terakhir aku boleh tgk dia... huhu... sebab, dari cerita yang aku dengar bulan ni dia akan balik tpt dia. kalau boleh, aku nak dengar suara dia untuk kali terakhir sebelum dia pegi... apa2 pun, dia pernah jadi kawan aku, jadi abang aku... huhuhu... aku rindu nak jd adik dia... kenangan yang aku xpernah lupa masa aku dengan dia ialah dia pernah urut kaki aku... masa tu aku baru balik dari perjalanan yg agak jauh... dia la lelaki first yang g urut kaki aku lepas abah... last memory aku dengan dia ialah lepas dia bawa aku jalan2.. dia turunkan aku luar tpt aku study..( aku jalan kaki balik asrama) aku kan manja ngan abg tu.. jadi aku minta hug dia... aku hug dia kjap... then aku salam dia... macam abang kandung aku aku buat kat dia... masa tuh aku x taw pula yg itulah last hug dari dia... masa last2 day aku text dia, aku cakap la kat dia, thanks for the last hug... aku kalau boleh... nak padamkan memori tentang dia...

Aku sedar.. selama ni aku jauh terpesong dari jalan yang benar.... orang kata aku terlalu naif dan lurus. huhu... Mulai hari ni... aku akan cuba utk lupakan dia dan segala memori tentang dia... aku harap... dalam mimpi pun aku x jumpa dia...

---> pertemuan dalam mimpi... huhu.. :'(

1 comment:

  1. cute blog !

    done follow !

    http://doradora-chan.blogspot.com/

    ReplyDelete