Blogger Templates
I'M NEW TO BLOGGING... SO, DO FOLLOW AND TEACH ME OKE.... JANGAN JUST VIEW AJE... FOLLOW LA.... HEHEHE... :D

Sunday 29 May 2011

updating....:)

assalamualaikum... dh lama aku x mnerjah blog aku... banyak benda aku nak ceta nee actually... tapi.. aku xtaw mna mo mula... haizz... aku nee... nma jukh sabahan... tapi... cakap stail kl derr... haha... apa2 jukh laa... 1st of all... aku nk habaq nee... aku skrg nee tgh cuti sempena pesta mnuai... nnt hari rabu.. aku balik kem... kem aku x jauh mana... kem PLKN Mesapol jewp... oke2 gaklaa d kem... rmai kawan aku... mula2 tu... aku langsung xda kawan... yalaa... kawan2 aku yg dpt plkn suma pun kumpulan 1st... ada pun yg aku knal... yg budak2 llaki... tu pun bukan rapat... just knal2 gtu jukh...macam2 kerenah sepanjang 1 week d kem... best... stakat nee... aku hepi... coz aku ada kawan... ya laa... 5 bulan xda kawan... asyik2 berperap d umah...

d kem, aku dapat kompeni Charlie... best kawan2 1 kompeni aku... sporting2 suma... hepi2 nee... tapi tu laa... dari 40 lbih tggl 40... huhu... rindu sma kwn kita org yg kna pnangguhan...huhuhu... d klas pk(pembinaan karakter), aku dapat klas pk 3... kumpulan ke 4 lw aku x silap... nma kumpulan kita org... pungguk kasih... sentimental tul nma grup kitaorang... haha.. kapten grup yg bg tuh nma... nma2 ahli pungguk kasih ialah....
1. joe@asra
2. pieyhja
3. dadek
4. lee
5. chen2
6. adur
7. chie
8. enson
9. matlan
10. nisa(aku)
oke2 gak laa kawan2 aku kt grup nee... aku salute dgn joe coz dya full of spiritual words... kata2 semangat dya byk... berdedikasi utk jadi kapten... n dya org palink tinggi d grup kami... masa mula2 tuh... aku ma pieyhja dua2 cakap "uina... besar2 suma ahli grup kita" yala... apa x... badan berisi suma except aku, chie, matlan, pieyhja, chen2, sma joe.. haha..

best memang best.. cuma kurang rest n full of rush... dapat rest tem d surau jukh... d klas... xda time mo tdo.. ada pun.. xckup... d dewan mkn lae laa... xda...haha... aku 1st2 tuh.. pnya men susah mo tdo.. mcm2 stail aku cuba.... last2 baru dpt tdo... apa xnya... lw d umah aku besa on9 duluan pastu bru tdo...

aku ada minat ma sum1 tuh... tapi minat gtu2 jukh laa... aku suka tgk muka tu bdk... haha... sejuk mata memandang.. wakakaka... dari mula2 ada rambut smpy dya butak.... tatap maintain aku minat..huhay... tapi aku teda chap ma sepa2 n aku tda brharap apa2 laa.... dya 1 kompeni sma aku... n satu klas pk sma aku... ngee~ berjodoh bh pla... wakakakaka...

mcm2 berlaku sepanjang aku d kem.... dan semua yg berlaku jdkan aku lebih matang... aku dh x cengeng lagi...:) aku akui... mmg ada kalanya aku rindu ma umi aku... tapi.. oleh sebab aku ada kwn2 yg bikin aku tertawa.. aku lupa utk merindu..haha...saat2 yg aku xbleh lupa ialah tem pembentangan kkj(kontrak kami janji)... best gla mnembak dgn soklan2 maut.. haha... nasib bek grup kami 2nd... xbrapa d tembak soklan...haha... tem buat yell lagi laa... kami2 yg wati gelabah sda mo bwat yell apa... then... nsib beklaa durank yg wira sda ready dgn yell... 1 org leader yell jerit.. then kami ikut... fuhh,.... selamat... palink kami hepi... yell kami d sukai oleh kem komanden jo! bangga nee.... kna puji nee oleh komanden... sepa x bangga.... komanden bh tuu yg puji.... haha....

sekian seja ceta aku... next time aku ceta lae... aku kehabisan idea pla dh... hehe...

No comments:

Post a Comment